2017. április 29., szombat

Könyvajánlás

Sziasztok! 

Szerintem már tudjátok rólam, hogy imádom a fantasy történeteket. Bármilyen fantasy könyvet képes vagyok elolvasni, szülessen az a világ legnépszerűbb fantasy írójának a tollából, vagy egy arctalanságba rejtőzött blogos klaviatúrájának a játékából. 
Ezúttal viszont ajánlani is szeretnék nektek, méghozzá Takács Piroska: Ébredés... Árnyék... című könyvét, melyet ITT vásárolhattok meg. Habár, nekem még nem volt szerencsém a műhöz, az írónőt olyan kedves személyiséggel áldotta meg a Teremtő, hogy a regénye mindenképpen felkerült az olvasólistámra. 
Külön vonzó a regényben, hogy ugyanaz a kiadó (UGK) jelentette meg, mint a Kavargó Rózsaszirmok című regényemet, melyet pedig ITT tudtok megrendelni. 

Fontosnak tartom, hogy magánkiadásban publikáló szerzőként ne csak írjak, hanem olvassam is azokat a regényeket, amelyeket a sorstársaim megjelentetnek. Először is azért, hogy támogassam ezeket a szerzőket, ha nem is anyagilag (mivel vajmi kevés jutalék csurran-cseppen egy-egy eladott példány után) de lelkileg mindenképp. Vagy, még inkább úgy mondanám, hogy támogassam az elhivatottságukat, tiszteljem meg a művükbe fektetett, megszámlálhatatlan munkaórát, és segítsem őket abban, hogy megmaradjon az önmagukba vetett hitük. 
Hogy miért? Mert nekem is ugyanerre van szükségem. Ugyanúgy a magánkiadás süppedős talaján csámborgok, mint ők. Nem mellesleg, lehet, hogy rém rossz könyvek is kikerülnek a boltok polcaira a self publishing hatására, de találtam én már magánkiadásban megjelentetett gyöngyszemet is, ami simán odaverte a nívós, nagynevű könyvkiadók tucatregényeit. 

Szóval, esélyt a magánkiadásban publikáló íróknak! Képesek meglepetéseket okozni, és a hangjuk sokkal egyedibben cseng, mint az agyonmarketingelt tucatíróké. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írással kapcsolatos dolgok, amiken kiakadok

Valamilyen különös okból kifolyólag ihletet kaptam ahhoz, hogy elkészítsek egy tíz pontból álló listát, amiben azt taglalom, hogy melyek a...