2017. április 4., kedd

Második rész és Underground könyv

Kedves szirmik! 

Éppen a második rész címén pörgetem az agyamat. Igazság szerint, három eshetőség kavarog (háh!) a fejemben, amiből egyet pont ezen sorok írása közben lőttem ki. Nem tetszik, na! Bevallom, a címválasztásban sokat nyom, hogy a borítónak mindenképpen tükröznie kell a címet, a címnek pedig - egyértelműen - a cselekményt. Hm-hm! 

Szóval, az elmúlt jó pár órát azzal töltöttem, hogy a szöveg újbóli ellenőrzése helyett PS-ban ügyködtem, hogy egy olyan körülbelüli "valahogy így fog kinézni" képet összerettyintsek a grafikuslánykának, hogy azért mégis legyen valami fogalma az újabb agymenésemről. Az tuti fix, hogy ismét fekete háttérrel fogunk dolgozni, és egészen biztosan rózsa lesz rajta. Megmutatnám, de olyan kis trükkös ez az internet, hogy valaki még el találná lopni, aztán még le is védené, hogy szívjam a fogamat és kezdjek új borítón gondolkodni. Hm, még mit nem! 

Viszont, nagyon szívesen megmutatom nektek, hogyan is néz ki egy Undergroundos könyvecske. Bevallom őszintén, mikor még csak a döntés született meg a fejemben, hogy az Underground Kiadót választom, a leginkább az foglalkoztatott, hogy hogyan néz ki egy náluk született könyv. Habár, láttam már Undergroundos könyvet korábban, de mivel akkoriban még azt sem tudtam, hogy isszák vagy eszik ezt a kiadót (még csak a kiadáson sem gondolkodtam) nem igazán figyeltem meg és nem is nagyon emlékeztem. (Semennyire sem, az igazat megvallva). És, mivel nem lakom Pesten, még csak be sem tudtam sétálni a boltba, hogy szemrevételezzem őket. Igazából, éppen ebben a pillanatban jutott el a tudatomig, hogy rendelhettem volna egy könyvet, (Úristen, mekkora hülye vagyok!) de már mindegy. Szó, mi szó, őrült-mód kutakodtam a neten, hogy legalább egyetlen olyan képet találjak, ami hellyel-közel visszaadja, hogy hogyan is nézhet ki egy náluk készült könyv a valóságban. Nem adta vissza egyik sem. Így hát, hatalmas meglepetés volt még nekem, az írónak is, amikor először a kezembe fogtam a könyvecskémet. Azóta persze már minimálisan leharcolt állapotba került, tekintve, hogy minden egyes családtagom és közeli ismerősöm megforgatta a kezei közt. Ennek köszönhetően arra is fény derült, hogy két nap alatt ki lehet olvasni, ha az ember semmi mást nem csinál egész nap. :D 

Lényeg a lényeg, jöjjön a könyv! 

Utólagos megjegyzés: A videó a blogger miatt ilyen undorító. 4K-ban van pedig felvéve -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írással kapcsolatos dolgok, amiken kiakadok

Valamilyen különös okból kifolyólag ihletet kaptam ahhoz, hogy elkészítsek egy tíz pontból álló listát, amiben azt taglalom, hogy melyek a...