2017. január 5., csütörtök

Extra fejezetek

Book #2

Mit ad Isten? Hát nem megszállt az ihlet a második résszel kapcsolatban? Nézegetem-nézegetem a betördelt oldalakat, 420 oldalra jött ki. Ó, mondom, milyen kár, 400 oldal felett drágább egy könyv példányszáma, fejezetet pedig természetesen nem fogok átvinni a harmadik részbe. Pont úgy ér véget a book #2, ahogy annak véget kell érnie, na! :D

Szóval, ha már maradt extra 130 oldalam, amivel elszórakozhatok, akkor miért ne ismertetném meg veletek egy kicsit jobban a mellékszereplőimet, akiket a harmadik rész végére nagyon meg fogtok kedvelni, de a második részben csak a végén lesz nagyobb szerepük. Legalábbis, így volt eltervezve. De, mivel a regény viszonylag pörög, (na, jó, nagyon pörög) elengedhetem magamat, és így már (látva a betördelt oldalszámot) beletehetek olyan fejezeteket, amik nélkül simán megállná a helyét a történet (meg is állta eddig is), de így ezekkel mégis csak egy kicsit szórakoztatóbb.

Megismerhettek egy kibontakozó szerelmet, aminek a kialakulásáról eredetileg nem sok mindent árultam el, láthattok bulijeleneteket, családi pillanatokat, és még veszekedést is. Csak, hogy egy kicsit színesebbé tegyem az egészet anélkül, hogy túl lenne írva. A túlírásról egyébként hozok majd egy posztot, eléggé határozott véleményem van a témával kapcsolatban.

Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írással kapcsolatos dolgok, amiken kiakadok

Valamilyen különös okból kifolyólag ihletet kaptam ahhoz, hogy elkészítsek egy tíz pontból álló listát, amiben azt taglalom, hogy melyek a...