2016. november 27., vasárnap

Book no. 2

Hát, ez a nap is elérkezett. Amellett, hogy ma három posztot is fellöktem a blogra és még a social médiára is fordítottam egy kis figyelmet, befejeztem a Kavargó Rózsaszirmok ellenőrzését. Most már tényleg elmondhatom, hogy én minden tőlem telhetőt megtettem azért, hogy egy (remélhetőleg) hibátlan könyvet tárjak az olvasók elé. 

Mivel azonban még csak késő délutánra jár az idő, úgy döntöttem, hogy elkezdem a második kötet ellenőrzését, meg úgy kompletten az előtördelését, miegymást. Hosszú és keserves útnak nézek elébe újfent, de a fenébe is, minden percét élvezem... :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írással kapcsolatos dolgok, amiken kiakadok

Valamilyen különös okból kifolyólag ihletet kaptam ahhoz, hogy elkészítsek egy tíz pontból álló listát, amiben azt taglalom, hogy melyek a...